TR-Therapy

• bolest svalů
  • syndrom karpálního tunelu

Princip terapie:

BTL-6000 TR-Therapy přenáší vysokofrekvenční elektromagnetickou energii tělesnou tkání a vytváří tak selektivní tkáňovou hypertermii. Bylo vědecky prokázáno, že přináší takové terapeutické účinky, jako je okamžité a výrazné snížení bolesti, uvolnění hypertonických svalů, redukce otoků a podpora regenerace a hojení tkáně.

Průběh terapie:

Pomocí aplikátoru proudí vysokofrekvenční elektromagnetické vlnění do požadované tkáně, což vede k selektivní tkáňové hypertermii. Díky tomuto mechanismu pacienti zažívají okamžitou úlevu. Během terapie budete cítít pouze příjemné teplo. Terapeut během terapie obvykle provádí současně i masáž.

Cena terapie:

1 hodina   1 000 Kč
1/2 hodina   500 Kč

Reference:

Nyní můžete vyzkoušet stejnou péči jako hokejová legenda Jaromír Jágr nebo jako lyžařka Šárka Strachová. Přístroj doporučuje odborník rehabilitační medicíny Pavel Kolář, PT, PhD., který jej využívá jak u sportovců tak i u běžných pacientů s pohybovými problémy.

JAROMÍR JÁGR

hokejista

Jaromír Jágr je nejproduktivnějším evropským hráčem, který kdy hrál v NHL a je považován za jednoho z největších profesionálních hokejistů všech dob. On a jeho tým používají TR-Therapy.

prof. PAVEL KOLÁŘ

odborník rehabilitační medicíny

„BTL-6000 TR-Therapy je přístroj, který využíváme jednak pro akutní, ale i chronické obtíže pohybového systému, hlavně muskuloligamentózního.”

ŠÁRKA STRACHOVÁ

lyžařka

„Je nezbytné dbát na regeneraci a hlavně na prevenci, aby k úrazům vůbec nedocházelo. Z fyzioterapií BTL velmi využíváme rázovou vlnu, vysokofrekvenční laser nebo TR-Therapy.”

Více na www.tr-therapy.cz/testimonialy.

Více informací neleznete na www.tr-therapy.cz.

Zdroj: BTL-6000_TR-Therapy_BR_patient_CZ101, výrobce: BTL zdravotnická technika, a.s., Brno, Česká republika, datum poslední revize: 22. 09. 2016