Tejpování

Tejpování je terapie využívající pevné fixační tejpy, elastické (kineziologické) tejpy, dynamické tejpy a křížové tejpy.

TapingNabízím fyzioterapii, manuální a přístrojovou lymfodrenáž, masáže, tejpování, služby osobního trenéra, Blackroll® Trenér kurzy v Hradci Králové.

Taping neboli tejpování je metoda, kdy za pomocí speciálních lepících pásek, nalepených na kůži, dochází ke zpevnění končetiny. Jedná se vlastně o šetrnější alternativu ke zpevňovacím a funkčním bandážím. Taping je častou indikací v oblasti sportovní i terapeutické medicíny. Ve sportu je taping čím dál více využívaný pro stabilizaci kloubních struktur jako prevence proti poškození kloubů a šlach nebo pro posílení stability již narušeného kloubu po úrazech nebo nadměrném a častém přetěžování.

Taping je vhodný:

• při bolesti opěrného systému
  • při bolesti svalů a kloubů
  • jako prevence zranění - náročný a namáhavý výkon, nezvyklý terén
  • u dříve poraněných kloubů, kde jsou volnější vazy, nebo zhojení jizvami
  • u zvýšené námahy po vyléčení poranění
  • jako podpora příčné a podélné klenby nohy, korekce vbočeného palce
  • při podvrtnutí, vykloubení

Kinesio-tapingNabízím fyzioterapii, manuální a přístrojovou lymfodrenáž, masáže, tejpování, služby osobního trenéra, Blackroll® Trenér kurzy v Hradci Králové.

Kinesio-taping podporuje správnou funkci svalů a kloubů. Běžně se používá v rehabilitaci a sportovní medicíně. Představuje doplňkovou terapii k jiným léčebným technikám. Aplikace kinesio-tejpu dokáže snížit vnímání bolesti, redukovat vzniklý tlak v postižené oblasti, zlepšit pohyb a práci svalů, šlach, vazů a kloubů. Při kinesio-tapingu používáme nejčastěji značky BB Tape, Rock Tape, Dream K - Sixtus,  K-active a KT tape.

Kinesio-taping je vhodný:

• k vyrovnání svalové dysbalance způsobené špatným pohybovým stereotypem
  • k ovlivnění lymfatického systému
  • ke zlepšení mechanické opory
  • jako korekční technika
  • při poúrazovéých a pooperačních stavech
  • ovlivnění nervového systému - regulace svalového napětí, zlepšení čití
  • při hojení a léčbě jizev

Lymfo-tapingNabízím fyzioterapii, manuální a přístrojovou lymfodrenáž, masáže, tejpování, služby osobního trenéra, Blackroll® Trenér kurzy v Hradci Králové.

Lymfo-taping patří mezi nejnovější metody v lymfologii. K urychlení toku lymfy, a následnému zmenšení otoků, dochází pomocí lepení speciálních tejpů. Lymfo-taping podporuje také hojení jizev a působí proti bolesti. Pásku, určenou pro lymfo-taping, můžeme na kůži ponechat i několik dnů – většinou 3 - 5 dní. Při tom není nutné se po tuto dobu vyhýbat sprše nebo koupeli a nepřekáží ani při lymfodrenáži.

Lymfo-taping je vhodný:

• k urychlení regenerace a rehabilitace po úrazech, operacích
  • k odstranění lymfatických otoků
  • k podpoře imunitního systému
  • při akutních i chronických bolestivých stavech - působí analgeticky

Zpět na přehled služeb