Ke stažení

Kineziotejping: ulevte svým bolavým lýtkům a achillovkám - iDNES.cz

Po operacích a úrazech v oblasti lýtkového svalu nebo při zatečení lýtkového  svalu při úrazech, operacích kolenního či hlezenního kloubu potřebujeme  redukovat otok a hematom. Následující tejpy jsou nám dobrými pomocníky, usnadní  hojení a eliminují obtíže s rehabilitací.

Zdroj: http://rungo.idnes.cz/tejping-lytka-a-achillovy-slachy-do9-/behani.aspx?c=A150129_101210_behani_onr

Kineziotejping kotníku poskytne pohodlí i rychlou regeneraci po úraze - iDNES.cz

Tejping hlezenního kloubu je při jeho regeneraci po poranění lepší alternativou  bandáže či ortézy. Pomáhá a přitom nepřekáží. Vyzkoušejte tejping podle našeho  návodu.

Zdroj: http://rungo.idnes.cz/kinesiotaping-kotniku-0bv-/behani.aspx?c=A150101_171022_behani_onr

Kineziotejping bránice a žeber zlepší dýchání a pomůže od píchání v boku - iDNES.cz

Kineziotejpy mají mnohem širší využití, než si myslíme. Mohou například podpořit  dýchání. Podívejte se, jak vypadá kineziotejping bránice a aplikaci při píchání  v boku.

Zdroj: http://rungo.idnes.cz/kinesiotaping-branice-a-zeber-d24-/behani.aspx?c=A141129_160100_behani_fro

Jak zmírnit bolesti palcového kloubu

Hallux valgus neboli vbočený palec je poměrně bolestivá záležitost a u běžců patří k velice častým potížím.

Jak zmírnit bolesti palcového kloubu ke stažení v PDF

Podpora funkce mízního systému - autoterapie II

Uvolnění spádových uzlin horní a dolní končetiny.

Podpora funkce mízního systému - autoterapie II ke stažení v PDF

Podpora funkce mízního systému - autoterapie I

Vyprázdnění centrálních uzlin umístěných v oblasti krku a hlavy.

Podpora funkce mízního systému - autoterapie  I ke stažení v PDF